Dec 30, 2008

kN - LELONG,lelong!!

tibe-tibe saya terpikir tuk melakukan kerja-kerja amal..kerja amal saya kali ini ialah mempromote rakan-rakan sekelas saya dulu..kerja amal ini saya lakukan dengan ikhlas..tujuan saya melakukan kerja amal ini adalah untuk memberi ruang kepada mereka yg kesunyian untuk mempunyai tmn mengikut kriteria yg mereka sendiri ingin cari..mangsa pertama saya ialah - CHAPAU the superdupercretiveinnovativeboy!


Chapau (Afiq Azizi),rugby player,handsome n tall,very creative person,got A1 for art in SPM,'jambu cikgu norliza',good condition(ex-bdn ugama sek alam shah),come with box,additional rm10 for postage if outside KL area..interested?bid now!hurry~

22 comments:

Izyan Izzaty said...

RM1.25!!

Anonymous said...

Kuang asam lu KN.hahaha. skang aku dah lebey better dari gambar yg terpapar tuh la.haha. muke dalam tyme tuh gambar ngh sengal jerk aku tngk..haha.

Great POst. Thanx btw. Peace=)

Anonymous said...

Malulah aku camnih kene bid Rm1.25!! haha.looser sial aku..hik2.

Anonymous said...

izzy~~

asal mahal sgt rm1.25

patut rm0.25 je~~~~opppppss

kN said...

uit..bid tak leh dikurangkan..so,jual dgn RM1.25?hehe..

George M. said...

Oit..
jantan leh bid x???
hahahhaa...
capau, OK la 1.25..
harge barang da naek ah..
service ko mestila kena murah..
wakakaka..:P

George M. said...

btw, kN, ak nk add link blog dlm blog ak k?
hhuhuhu..
nice blog..
at least ak njoy..
lg2 bace pasal capau n onedin smayang atas lantai tuh..
huhuhuhu...

kN said...

owh boleh saja kucai..silekan..hehe..nway,thx 4 coming..

Anonymous said...

ciss....tak pe..harga d naikkan!

rm1.50!..

Anonymous said...

jap!!

available ke mamat ni sbnarnyee~

Anonymous said...

hoiii ape bid2 ini olang haaaaaaaaa...sy da booked die la..da jd hak milik kekal sy laaaa...(dgn nade mrh kuar asap2 kt telinge)..hahahahha

kN said...

alamak tuan empunya dh kantoi black market ni..change plan!kite jual syaz plak!start bidding from RM 0.65..sape nak syaz??skali package leh kuar asap dr telinge..canggih!

Anonymous said...

pakej ape ni?? pembantu peibadi ek...

beli 1 dapat 1 free...

bgs2...lain jantina~

kN said...

bkn pembantu peribadi..tukang masak la..(tak tahu la 2,2 tu tahu masak ke x..camne la nk idop same nnt)hehe..

Anonymous said...

hahaha sengalllll..aku plak laa kn tbe2 mnjd mangse..cettt

Anonymous said...

ellleehhhh...mcm la kN ngn syeNA pandai masakkk...hahaha!!!!

kN said...

ee..kakak kepada syazana ni nyibuk je..jual karang..eh eh takleh 'kakak kepada syazana' unavailable..already booked..btw..nnt sy cube lelong syaz plak k..jge ko..haha

Anonymous said...

kakak syazana ni msti syena kn..syennnnnnnnnn slamatkn aku!!!hahahaah

Anonymous said...

ehhh~~syaz...sorry a....maklumat lelong syazleena hassan ada pada ku!!!

Kn ku....nnt kita buat sama2 lelongan pakej ni ekkk~

Anonymous said...

Aku sebagai yang empunya badan, terasa sangt terhina atas lelongan yang hanya bernilai 65 sen. Nak beli teh tarik segelas pon x dapat.haha

KN..naikkan saham aku!!haha

kN said...

baik kakak kepada syazana!kita akan bersatu padu dijinjang pelatoooooot...ops...bersatu padu buat lelongan nnt..
chapau - sabar ya,ekonomi tgh gawat ni..saham anda akan naik nnt saya jnj!hee..

syazana shahar said...

kakak kepada syazana?
(agak malu nak ckp nih adek dia)
hoi! pakai syeNa jea takleyh!
palatakk toii!