Jan 30, 2009

kN - Doctor Love! - part1

aritu ada kawan saya datang mengadu masalah..sebagai seorang ex-pembimbing rakan sebaya (pehal mencapap ni?) saya pn bg la satu dua advise yang berguna..nak tolong member katekan..

problem 1:
saya dapat tahu gf saya curang dengan saya..tu pn saya dpt tahu bile usha hp dia..ada gmbr dia tgh kissing dgn a boy ni tp gmbr tak clear sbb camera hp tu hampeh..saya sayang dia tp.....tolong saya kN..saya dalam dilema..
solution problem 1:
sayang gf yee...senang je nak settle masalah ni..g kdai hp,belikan la dia hp yang ada camera paling kurang 3.2 megapixel..ala hp 3.2mgpxl dh murah skrang bro..settle masalah kan?


problem 2:
mama and papa i selalu gaduh..kadang2 tu sampai baling2 pinggan pecah habis..tiap hari bising..i tension sangat hari2 diorang gaduh..Tension duduk rumah!tension dengan papa n mama!please help me kN..
solution problem 2:
ape kate,u g amik sume pinggan yg ader kat dapur,u g trade in..dapat duit tu,u simpan sikit,selebihnye u g beli pinggan plastik..kurang la bising sikit..n..jimat!ok dear?

p/s : i just wanna help..is that a prob?

4 comments:

FAA said...

huh??
ini kah problem solver??

hahaha!

kN said...

anda ada masalah kah?meh saya tolong..

Izyan Izzaty said...

kalau aku yang tanye kan kn, aku pecahkan pnggan mangkuk tuh ats pale ko~haish!!!

kN said...

ala izzy...ko taknak tanye ape2 ker?meh la tanye meh la...aku pasti menjawabnya dengan penuh kesopanan dan ketatasusilaan..