Jan 4, 2009

kN - kenapakah?

lokasi : rumah sewa saya yang sungguh semak
waktu : tak sempat tgk jam

kN : aku geram betul la!!DANG!!
jerit aku sambil menghempas pintu bilik..papan dart yang tergantung di pintu jatuh menyembah bumi..

teman-teman : eh relaks la kN..kenape ni?

kN : aku bengang la..tak pnah lagi dlm hidup aku jumpa backstabber camtu..geram ar!!
aku mengambil pinggan-pinggan di atas meja lalu ku baling ke dinding..pisau di dapur ku ambil lalu aku carik2 bantal tidur semua housemate..helmet mereka aku conteng dengan lukisan yang kurang menyenangkan..carpet di lantai aku gulung2 mcm popia..
teman-teman serumah hanya mampu melihat..

teman : siapa yang ko maksudkan ni kN?

kN : tu...si Don Self dalam cerita Prison Break..

tiba-tiba terasa ada kaki yang melekat di kepalaku..

3 comments:

Izyan Izzaty said...

kawan serumah, tulung patahkan tulang budak nih sampai jadi serunding, plis!

Anonymous said...

uiii~~

sdap serunding daging itam!!!

haahhaa~~

kN said...

amboi3..sekawan ni mengutuk2 yee..daging itam yee..jangan sampai anda 2 dijadikan popia!