Jan 3, 2009

kN - saya nak jadi manusia biasa

td saya br lepas tgk heroes season 3..fikir-fikir balik,ada 10 sebab kenapa saya taknak jadi mcm 10 orang dalam HEROES..

1. Claire Bennet (sembuh diri sendiri) - saya xnak hidup immortal..kadang2 sakit best gak ader org jage..
2.Nathan Petrelli (terbang) - kalau saya jadi dia,kesian mak saya byr duit kereta tiap bulan tp saya tak pakai kereta pn..skit2 terbang..
3.Hiro Nakamura (hentikan masa & travel ke masa lain) - saya malas nak perbetul jam saya everytime pergi tempat yg xsama waktu..
4. Niki Sandres (alter ego) - saya tak suka jd agresif..mesti ramai tak nak kawan dengan saya kn?
5. Mohinder Suresh (prof) - xm pn kantoi nak jd prof?Hampeh!
6. Peter Petrelli (menyerap kuasa) - saya takut terserap penyakit skali..kencing manis ke,sakit buah pinggang ke,bersin keluar hingus ke..xnak lah..
7. Ando Masahashi (kawan Hiro) - buat ape jd die ni die bukan ader kuasa pape..cis!!
8. Matt Parkman (mendengar suara hati orang) - nnt if saya terdgr ader org kutuk2 saya,saya g flying kick org tu tak psl2 gaduh plak..i wanna live in peace k~
9. Isaac Mandez (boleh melukis ttg masa hdpn) - abah saya sure bunuh saya if dpt tahu saya 'high' time melukis..
10. Sylar - I'm not a killer!!

5 comments:

Izyan Izzaty said...

sengaL!!!!!

Anonymous said...

setiap org special...

so..tiap org ade a power in summthing~~

Anonymous said...

tak nak jd hero...tp nak 1 hero...NIDZAR???..bley ka??

hmmm..tgi?berat?warna kulit??power yg d miliki...??

syazana shahar said...

nana takmau jd mariam.
kesian kena jaga kambeng.
[angau lagu tu dah!]

dan taktau apa kena mngena dgn hero.

=.='


*kakakkkk! sengaL!*

kN said...

izzyzatt - awk ade power menyengalkan dirikah?

anonymous - adik saya ada power rangers..

syena - Nidzar?nak?start bid now!harga mula dari RM1000..(sume business skarang)haha..

syazana - apa kata nana jd kambing?