Jan 17, 2012

Tok aku dengan salah satu cerita hantu beliau

Malam tu,mak aku pesan macam selalu, tolong la tengok tok makan. Aku bukan tak suka tengok dia makan tapi...haish...

Begini ceritanya..
Sedang sedap-sedap makan berdua dengan tok..



Tok : Ni budak-budak dua orang ni tak nak ajak makan sekali ka?

Aku : (dia dah mula dah..)

Tok : Semalam pun mai tapi sapa pun tak bagi makan.

Aku : (pergh semalam pun dah ada sini!)

Tok : Sat lagi hg tgk la apa-apa patut bagi depa makan naa..kesian teliur tengok kita makan.

Aku : (ok enough!aku dah ketar lutut..aku blah dulu..tapi nak pergi sink jarak 10 langkah pun aku rasa baik aku tidur dengan tangan tak basuh )




Haish..aku dah cakap..kalau lah tok aku ni bukan tok aku,ataupun dia bukan orang tua, dah lama aku bagi ceramah agama..psycho woh!

No comments: