Jan 1, 2009

kN - azam?siapakah dia?

roomate : "ape azam tahun baru ko kN?"

kN : berfikir sejenak "er...nak capai azam thn lepas..sampai sekarang aku tak dapat capai lagi azam aku tu..so aku smbng la thn ni..hopefully aku dapat tunaikan azam aku tu..kite,bile dh berazam,mcm mane jd pn kite mesti kejar azam kite..azam tu dh mcm janji kite pada diri sendiri ko tahu.."berkata dengan confidentnya..

roomate : "ape azam ko thn lepas?"

kN : "nak mempunyai azam...."

roomate : "baik aku ckp dengan dinding~!!"

kN : (berkata dalam hati)aku ader salah cakap ke?

6 comments:

Izyan Izzaty said...

ko rase ko salah tak????haaa.....

*baik aku cakap ngn spender*

kN said...

kenape sume taknak ckp dgn aku?

syazana shahar said...

gila.
sakit eh?
isk.
tu la. ckp dgn dinding pon lg best.
dinding tadak prasaan. tak sakit hati!

Anonymous said...

uiiiii...

bkn nana tak tau KN mmg gila...

terencat..oppppssssss...

terencat akalll....heheh

kN said...

ape salah aku ni...konpius2..adey la..

Anonymous said...

LOL~