Jan 13, 2009

kN - hidupku tanpa abang

saya dah dewasa!sudah 22thn!yeah!dah dewasa ni saya nak try satu hari hidup tanpa ada apa2 hubungan dengan abang..sebab sebelum2 ni,abang la banyak 'kco and menghuru-harakan serta mengacau daun' hidup saya..owh tuk sapa2 yang tak tahu,saya ada seorang abang,Khairin Naim nama dia..handsome ke tak?of course adik dia yg ni lagi handsome(this is my blog i can say whatever i want la!)haha..so,bermulalah 'satu hariku tanpa abang!!'
(dalam hati saya yakin saya akan bejaya!)

7.45pg - Nokia kesayangan berbunyi(present dr abg & mak)
8.00pg - besiap2 pkai jeans(abg bg), bj(abg bg jgk) and sembur sdkt carolina herrera (abg punya perfume) pkai kasut & stokin(stokin abg!)
8.30pg - ke kelas dgn kereta (abg yg suh mak n abh blikan kereta ni)
12tghari - byr mknnn(abg yg bg wallet quiksilver hadiah konvo)
2.00ptg - balik rumah main komputer(lcd screen abg)
3.00ptg - tgk jam ade 30min sblm g futsal(jam dinding abg bg)
7.00ptg - mandi2 bg wangi (rak dalam toilet tu abg bg)
8.00mlm - dgr lagu smbl melalak(speaker altec lansing abg punya)
11.00mlm - trasa sangat lapar so pergi bakar roti(abg yg bg toaster)
12.00mlm - masuk blk nak tdo..
dalam hati,YES!!saya berjaya hidup 1hari tanpa ada kena mengena dengan abg..persoalannya,am i?

p/s : my 3B(beloved big brother)gave me a die-cast
model for my birthday..hehe..love u abg!

6 comments:

Anonymous said...

wahhh..tq tq masukkan watak aku dlm blog.berguna jugak aku rupenyer(nangis2 terharu..sob sob)..mesti lah,aku kan abang!hehehe.

kN said...

ya la aku kan adik!haha..ey,bila nak buat blog sendiri ni haih penat tgu..

sayyid amin said...

hehe..aku kn abg ko juge
ko adek aku..jgn bimbang aku jaga ko,sapa brani sentuh ko...siap la

sayyid amin said...

hepi besday..belated.hehe..kte adek bradik, aku jaga ko ye bucuk

kN said...

amboi3..ko lagi mude amin ader hati nak jd abg yee..haha..mari berfutsal bro!

Izyan Izzaty said...

haish....kepada en.khairin naim, sila berhentikan segala pertolongan anda.