Jan 15, 2009

kN - what a wonderful day!

harini sangat la best!tak tahu kenapa tp byk benda best jd harini..pagi2 tadi,ader sorang awek cun tegur saya sebelum ke kelas..saya buat tak heran sebab saya tahu saya mmg hot <-sila muntah!..dalam kelas td lecturer bertanya bertalu-talu tp saya jawab dengan selambanya..sambil speaking dan sedikit sebanyak mengeluarkan fakta-fakta rekaan sendiri..lecturer tu pn tertunduk malu sebab pengetahuannya tak setanding dengan saya..balik dari kelas,kawan saya,Firdaus belanja saya makan..balik ke rumah ada kawan saya,Nazary dah tolong basuhkan baju and tolong sidaikan sekali..bukak je komputer,saya dapat unexpected request kat ym..LIYANA JASMAY add saya!!terus saya berchatting dengan dia..dia siap guna webcam time tu..sungguh seronok!!TQ LIYANA!

p/s : jangan baca note dibawah
sadly,i just made up my own story..haha!

No comments: