Feb 21, 2009

kN - journey to wilayah lalala

saya baru ja pulang dari study trip yang sangat la best..
sangat seronok nak cerita semua tapi panjang sangat..
jadi, ini ringkasannya:

Shah Alam - PD - JB - Melaka - Shah Alam

Day 1
bertolak dengan 2 buah bus uitm..saya duduk di belakang sekali..sebabnya,saya suka melihat view-view menarik + saya suka termenung..hampeh!waktu dalam bus, Ainun la yang jadi full time karaoke singer..sedap ke tak suare?sepanjang perjalanan boleh dikatakan hujan lebat jugak la..hehe
petang hari pertama,kami ke PD..mandi dan barbecue kat sana..tringin nak naik banana boat tp tak kesampaian (sebenarnya,saya agak takut sebab saya tak tahu berenang)..padan muka Sal and husna kena kaco dengan saya di pantai..haha!!thz to organizer yang sediakan mug-mug comel!
Day 2

bertolak ke johor..sampai di sana,aktiviti bebas..walaupun saya bebas untuk melakukan pergaulan bebas,namun saya hanya mengambil kesempatan itu untuk berjumpa cik gf saya di UTM..wah sungguh seronok..terima kasih kak dayah pinjamkan kereta..

Day 3siang ari melawat 2 site..agak kepenatan..walaupun dalam penat,mlm harinya kami sempat mengadakan 'beca race' di danga bay!..sungguh laju + gile! peserta-peserta 'beca race' : team 1 yang lembab - diana, dayah, paan, eqian team 2 yang sangat pantas - saya, ejat, amin, shutge, ustaz

Day 4Lawatan ke UTM + perlawanan persahabatan futsal and netball..yang bestnya, UiTM menang dua-dua game!tgk la sape yg wakil UiTM..and even saya luka skit2 tp berbaloi bangat!owh lupe,credit to keeper kitorang, syamil..goal scorer, pejol,thx bro!tak lupa kepada player netbal yang sangat cemerlang lagi-lagi treasurer kelas saya, dayana..anda hebat!saya ingat awk tahu kutip duit je..hehe..to UTM, thanks for the warm welcome..tetapi kalian tetap kalah..haha..

Day 5 Berangkat pulang..singgah di melaka berfoya-foya sebentar..sempat terpegang tangan cik norish waktu tolong angkat beg..hehe..Yeehaa!!overall,awesome trip!