Mar 12, 2009

kN - penipuan hebat!

ni sume pasal si firdaus kalau tak sure saya tak lambat gi kelas..jatuh la kasta and saham saya petang ni..(er,sape firdaus?tak payah tahu nnt korang terpikat sebab dia handsome)sampai je kat kelas..semua orang pandang mcm nampak kitorang berdua bogel..dalam hati oit ape pandang2..tgk dpn!cucuk mate karang!cik elin pgl gi depan..ah sudah!dengan sopan kitorang gi dpn..

cik elin : kenapa lambat?apologize to class and stated your reason and say sorry for interupting the class..

saya : (dengan muka wat-wat comel)sorry class we are late..we had a small small small accident just now(aku pasti akan dipanah petir!tak pn kena potong lidah)..sorry for interupting u guys..(buat muka innocent plak)

cik elin : huh accident?(cik elin dengan muka ingin tahu,yes dia tak marah!)

saya : takde pape lah cik elin..just td kitorang excited sangat nak dtg kelas sampai tak sedar terlanggar divider..(ah kenapa hidung aku makin panjang macam pinochio)

cik elin : owh okey takpe..gi duduk..

kami : misi berjaya!next week nak lewat sejam plak!

p/s : vidadarisakura,kau selalu menipu..patut hidung kau panjang..hehe

5 comments:

Shahrul Tanaka said...

babi mmg begitu :P

vidadarisakura said...

haha!
aku bukan menipu..
aku kasi selamat diri.


haha

er..hidung aku kelihatan mancung meh?hee

kN said...

shahrul azry : babi?mane?babi btol la babi ni..

vidadarisakura : mancung?haktui..picit bg penyet baru tahu..dush2!!hehe

vidadarisakura said...

KN..for ur info..


shahrul azry=babibakasogok.


sekian.
hee

kN said...

nak sokong vidadarisakura ke shahrul azry ni?adoi konpius!fenin2..esk lah crite..haha