Mar 1, 2009

kN - kisah housemate terlampau

hahaha!saya berjaya meletakkan tajuk post yang vogue!saja nak tarik minat pembaca..ah blog ni punya pembacakah?ah tahun depan lah bincang pasal ni..Saya baru ja habis download cerita Slumdog Millionaire..(Download?ni apa ni tak leh pakai punya budak!tidak menyokong persatuan wayang-wayang malaysia langsung!ada ke persatuan ni?) Sebenarnya tujuan saya menarikan jari didada keyboard(woi sudah-sudah la tu!) saya cuma mahu korang pergi tengok cerita Slumdog ni..tu pun if ada tayang lagi..best tau!ini sipnosisnya..

cerita ini berkisar tentang seorang housemate yang telah memanggil seorang lagi housematenya masuk ke bilik pada waktu petang yang suram..tanpa membuang masa,mereka lalu melucutkan bla bla bla yadayada..(woi!!ni macam cerita pasal tajuk post ni ja!Hampeh!tak senonoh!)
sorry silap cerita..tu cerita pasal faiz si housemate sasa..saya tak pernah tgk atau alami pn(sambil buat muka blur tp tetap comel)zul si housemate keding yang cerita sebab dia yang terlibat tp dah bertaubat(saya pasti akan ditendang kedinding berkali-kali oleh mereka). Walhal(walhal?salah ayat ni) jadi,kepada sesiapa yang nak tahu pasal cerita Slumdog Millionaire pergilah tengok sendiri yee..

*Untuk pengetahuan semua,saya merupakan pelawat tetap TGV n GSC..ini buktinya..perhatikan notice board.

7 comments:

Izyan Izzaty said...

hi! boleh belanja saya di GSC?

kN said...

to izzyzatt : boleh!balik malaysia cpt!hehe

mic in my earphones said...

ako pong byk teket wayang--
tp xleyla nk tampal2--
tp ako rase skali skala xsalah kalo ko tolong tmbhkn koleksi ako..
nk ckupkn 138 utk tga tahun ni--
hehe--

kN said...

mic : wah 138?gile banyak..46movie per year?..average 4movie sebulan..seminggu 1movie..anda hebat!patut buka rumah di dalam wayang wahai hanam..

Anonymous said...

waa....
hebat benar..
ley masuk malaysia book of record..
congrate..

vidadarisakura said...

best ka slumdog tu?
aku donlod la nanti..hee

kN said...

nur asilah mohomad : tak mampu malaysia book or record..buku hutang boleh sudah..hehe

vidadarisakura:kalau paham bahasa keling lagi senang nak paham and best..haha!